baroot-kh22 On ۱۲ تیر ۱۳۸۹

خاتمي كيست؟
هيچكس حمله وحشيانه و كشتار دانشجويان را در 18تير78 كه بدستور خاتمي صورت گرفت، فراموش نميكند. درآن روزكه دانشجويان در كوي دانشگاه شعارهاي ضدحكومتي ميدادند، نيروي انتظامي بطرز وحشيانه يي به دانشجويان حمله كرده و آنها را مورد ضرب و جرح قرار داد. اين مقدمة خيزش بزرگي شد كه بمدت يك هفته تهران و 17شهر ديگر را لرزاند. بسياري از دانشجويان كشته و زخمي شدند
در زمان جنگ بين ايران و عراق، خاتمي وزير ارشاد رژيم بود كه به تز صدور تروريسم معتقدبود. و شخصاً عمليات برون مرزي را نظارت ميكرد. خاتمي در زمان رياست جمهوري خود، با ايجاد 30پايگاه فرهنگي در 17كشور جهان، هسته اوليه انقلاب باصطلاح اسلامي و در حقيقت تروريسم را انتقال داد. و با فيگور گفتگوي تمدنها و اصلاحات،يك جريان صدور ارتجاع و تروريزيم را به خارج از مرز ايران برعهده داشت.
در دوران يكسال ونيم رياست جمهوري خاتمي نيز 49عمل تروريستي انجام شد كه منجر به كشته شدن بيش از 32تن از مخالفان در خارج كشور گرديد. و تنها در اولين سال رياست جمهوري خاتمي دست كم 270ميليون دلار صرف سياست صدور تروريسم به خارج از ايران شد. خاتمي در دومين سال روي كار آمدنش، بدون هيچ تعارفي گفت: تنها اتكاي دولت و نظام و پايه و موجوديت نظام، و اساسي ترين ركن نظام، وزارت اطلاعات هست.
در قيام 18تير78خاتمي كه رئيس جمهور وقت بود و رياست شوراي عالي امنيت رژيم را برعهده داشت، در اطلاعيه يي تظاهرات دانشجويان را غيرقانوني ناميد و جواز سركوب آنان را صادر كرد. اين فرمان نقاب از چهرة اصلاح طلب خاتمي برداشت.
خاتمي در 16 آذرسال83 نيز كه در حال سخنراني در دانشگاه تهران بود و دانشجويان در سالن سخنراني او را هو كرده و شعارهاي ضدحكومتي ميدادند. گفت: «اگر شما ملتين، من دشمن ملت هستم» اين جمله ماهيت ضدمردمي خاتمي را جلوي ديد دوربينهاي جهان آشكار ساخت.
ولي دانشجويان همچنان زنده و سرفراز، امسال نيز در 18تير، با تظاهرات خياباني و همبستگي با مردم پرافتخار ايران، درسي فراموشي ناپذير به رژيم پابه گور خواهند داد. با شركت در اين تظاهرات ياد شهداي دانشجويي و جوانان اين ميهن را گرامي داشته و دانشگاهها، اين سنگر آزادي را همچنان پرخروش نگاهباني كنيم.

0 نظرات:

ارسال یک نظر